De hang-outs van Otto-Jan Ham

Op Canvas timmert hij verwoed aan de ‘Ideale Wereld’, op Vier doet hij de hormonen van senioren op hol staan in ‘Hotel Römantiek’. Dat presentator Otto-Jan Ham nog tijd heeft om af en toe naar z’n buren te zwaaien in het pittoreske Halle, verbaasde ons ten zeerste. Nog een eigentijdse versie van brood en spelen erbij en we zijn weer een stap dichter bij de ideale wereld.

Baden in ossenvet
“Zes dagen in de week leef ik op verse groenten en bioproducten, dus die zevende dag baad ik al eens graag in ossenvet. Frituur Den Tipzak levert met voorsprong de beste frieten uit Halle en omstreken.”
Frituur Den Tipzak, Brusselsesteenweg 56, Halle.

Ga een pintje drinken, doe het voor Otto-Jan!
“Café Manu en café Nachtmis in Ternat: ik kom er nog zelden en dat is spijtig. Ook voor hen. Ik heb er schone momenten beleefd, maar aan alles komt een eind zeker? Als er iemand het stokje wil overnemen: ga je gang en zeg dat ik je heb gestuurd.”
Eetkroeg Manu, Gemeentehuisstraat 26, Ternat. www.eetkroegmanu.be.
Café Nachtmis, Kerkstraat 9, Sint-Katherina-Lombeek.

Rondje cultuur
“Na twee cafés en een frituur dacht ik ook nog iets cultureel verantwoords te tippen: CC De Westrand in Dilbeek. Een fascinerend gebouw en dito omgeving. Het hele jaar door kan je hier terecht voor goeie theatervoorstellingen, concerten, films en veel meer.”
CC De Westrand, Kamerijklaan 46, Dilbeek. www.westrand.be.

Het volledige interiewet Otto-Jan Ham lees je hier: url volgt!

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑